اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





جانم بسوخت ای نازنین

دستم ز دامانت برفت ای نازنین جانم بسوخت
آن غنچه نو رسته در دامان آمالم بسوخت     
گفتم فراق یار را طاقت نیارد تاب من
باور نکردم هجر تو آتش شد و تابم بسوخت
دل شعله ور از عشق تو جان بیقرار از هجر تو
هم عشق و هم هجرت ببین با هم چه آسانم بسوخت
شمعی و من پروانه ام عقلی و من دیوانه ام
پروانه دیوانه ام عشقت پروبالم بسوخت
ای درد و ای درمان من ای یاور پنهان من
رخ بر متاب از جان من بنگر که بنیانم بسوخت
هر دم شب تار دلم در جستجوی نور توست
یک پرتوی زان نور خود بنما که سامانم بسوخت
سودای عشقت گر شود جان و دل بیمار من
روح از کفم بیرون رود ان دم که پیمانم بسوخت
 



نظرات شما عزیزان:

baran
ساعت19:33---16 دی 1391
زيبااااااااااااااااااااااا=D D

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مهرداد در 10:16 | |